czwartek, 7 stycznia 2016

Na początku o paznokciach. Eveline 8w1.

Moje paznokcie z natury są bardzo łamliwe i kruche, nawet przy bardzo krótkich paznokciach zdarzało się, że rozdwajała mi się płytka. Wyglądało to potwornie, jednak znalazłam coś, co że tak powiem, oszukało naturę moich paznokci i je wzmocniło. Mowa tu o odżywce 8w1 z Eveline.
Na zdjęciu, może to nie wygląda fenomenalnie, ale szczerze przyznam, że jak na moje paznokcie to duży krok do przodu. Kuracje, tak jak zaleca producent stosowałam 3 tygodnie, w tej chwili to już tylko jedna warstwa pozostawiona na paznokciu. Oprócz tego, stosuje jedwab do dłoni firmy BINGOSPA, który działa nawilżająco na skórki, oraz chroni dłonie przed wysuszającym wpływem zimy. Dzięki tej odżywce, odzyskałam nadzieję, na to, że mogę zapuścić długie pazurki, bez obawy że zaraz się złamią, albo rozwarstwią. 

Zalety: (co zauważyłam u siebie)
  •  Paznokcie przestają się łamać, rozwarstwiać.
  •  Ich struktura staje się dużo twardsza ( wcześniej moje paznokcie można było zgiąć jak kartkę papieru )
  • Szybciej rosną ( takie mam wrażenie)
  • Płytka paznokcia zaczęła pięknie błyszczeć.
Wady:
  • Trzeba uważać, żeby nie zalać skórek bo bardzo je wysusza.





Podsumowanie: Odżywka świetnie się u mnie sprawdziła i polecam ją każdej dziewczynie borykającej się z tym samym problemem, z którym ja się zmagałam, bo tak naprawdę zmieniła wszystko. Dostępna jest w rossmanie/hebe coś około za 13 zł. Bardzo wydajna i skuteczna przede wszystkim, jak na taką cenę. Z czystym sercem polecam :).

Inne uwagi: Odżywka zawiera
2% formaldehydu, który u niektórych może wywołać efekt przeciwny do oczekiwanego, nie należy się jej bać, ale kiedy zauważymy u siebie - pieczenie, swędzenie, czy po prostu stwierdzimy, że coś jest nie tak należy ją zwyczajnie zmyć. 

 


6 komentarzy:

  1. Kiedyś jej używałam i byłam bardzo zadowolona :) W tym momencie przerzuciłam się na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam zamiar przerzucić się na hybrydy, tylko najpierw muszę o nie trochę zadbać :).

      Usuń
  2. Będę musiała wypróbować! :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wiem, robi cuda z paznokciami :).
      Obserwujemy? ;)

      Usuń