piątek, 8 stycznia 2016

Zalety szklanego pilniczka.

Dziś trochę o szklanych pilnikach i o moim nieudolnym piłowaniu paznokci metalowymi pilnikami.
Przed tym zanim zaczęłam używać szklanego pilnika, od zawsze towarzyszył mi metalowy, jak i pewnie większości kobiet nieświadomych tego, co to wyczynia z paznokciami. Przez swoją niewiedzę, używałam go, a to kończyło się zadziorami i połamanymi paznokciami. Na całe moje szczęście, po uprzednim zdobywaniu wiedzy w mojej kosmetyczce pojawił się szklany pilnik :).

To był kolejny strzał w 10 dla moich kruchych paznokci. Na początku podchodziłam do niego sceptycznie, w końcu " pilnik to pilnik ", jednak moje zdanie na jego temat szybko się zmieniło. Sprawdza się on dużo lepiej pod względem samego piłowania paznokci, niż ten metalowy, ale przede wszystkim nie powoduje on urazów mechanicznych wolnego brzegu paznokcia. Wręcz przeciwnie zamyka łuski paznokciowe przez co wolny brzeg staje się bardzo gładki.

Kilka porad dotyczących piłowania paznokci:
  • Paznokcie należy piłować w jednym kierunku - zapobiega to ich rozwarstwianiu się
  •  Nie zanurzaj w wodzie paznokci przed ich piłowaniem - mokre paznokcie stają się miękkie i są bardziej podatne 
na uszkodzenia.
  • Po piłowaniu paznokci dobrze, jest nałożyć odżywkę.
Jeżeli wpis wam się podobał i był przydatny to zostawcie po sobie komentarz :)

10 komentarzy:

  1. Mam wieczny problem z paznokciami, ponieważ pracuje na kuchni...dużo pracy w mokrym i stają się łamliwe tracą połysk. Muszę też często je piłować więc ten post był mi jak najbardziej przydatny :D !
    Pytałaś o obserwację , chętnie zostanę na dłużej. A więc obserwuje i liczę na rewanżyk :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś sobie jeszcze dodać tą rubrykę " dołącz do tej witryny" bo tak każdy kto będzie chciał Cię zaobserwować będzie mógł dodać Cię tylko do kręgów. Pozdrawiam :D

      Usuń
    2. Mam ten sam problem. Polecam pracować w rekawiczkach lateksowych, dobrze chronią pazurki :) przed całym złem detergentów.

      Usuń
    3. Dziękuję za miły komentarz na moim blogu i też obserwuję :* !

      Usuń
  2. Ja zwykle używam papierowych ale fakt, kiedyś miałam szklany i spisywal się chyba najlpeiej. Jak tylko ściągne żele to powróce :)
    Obserwujemy?
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że papierowe też są bardzo dobre :), ale nie mogę trafić w drogeriach na żaden fajny.
      Jasne :), jestem za :).

      Usuń
  3. muszę wypróbować taki pilniczek, zawsze używałam tylko drewnianych :)

    obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :). Również obserwuję.

      Usuń
    2. Jeżeli możesz to podaj mi linka do swojego bloga, bo nie mogę się odnaleźć :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy wpis ! Ja też odstawiłam metalowy pilnik ;)

    OdpowiedzUsuń