czwartek, 7 stycznia 2016

Wpis organizacyjny.

Witam wszystkich na moim blogu. Serdecznie zapraszam was do czytania i obserwowania moich publikacji, bo jak mam też nadzieję będą się na nim pojawiać coraz ciekawsze wpisy, które mogą was zainteresować.
Mój blog będzie o tematyce - urodowej, pielęgnacyjnej, modowej, kulinarnej może i także zdrowotnej, więc miłośniczki tych tematów takie jak ja powinny być zadowolone.
Może trochę o mnie. Mam na imię Basia, mam 17 lat i mieszkam we Wrocławiu, aktualnie uczęszczam do technikum nr 9 na profil technika żywienia i usług gastronomicznych. Interesuję się sportowym i zdrowym trybem życia oraz najróżniejszymi tematami dotyczącymi urody, czego dowiecie się na blogu.
Jeżeli moje przyszłe wpisy przypadną wam do gustu to zachęcam do komentowania i zostawiania po sobie pozytywnych opinii, bo jak też się pewnie domyślacie, jest to motywujące :).




   

1 komentarz:

  1. Ja polubiłam już Twoją twórczość :) I chętnie będę czekać na nowe wpisy!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki! :)

    OdpowiedzUsuń